24 Apr 2013

ΟΙ ΚΑΜΙΚΑΖΙ



Ένα Μεγάλο Ευχαριστώ σε όλους τους φίλους μου που βοήθησαν με την ψήφο τους τον Ανδρέα Παπουτσά να περάσει στη 2η Φάση του Διαγωνισμού κι έτσι να συνεχίσει να ονειρεύεται ότι η Μουσική και τα τραγούδια που φτιάχνει θα βρουν έστω και μέσω Διαδικτυακών Διαγωνισμών Γέφυρες για να φτάσουν σε πολλούς ανθρώπους.


Χωρίς εσάς, λέει ο Ανδρέας, δε θα τα είχε καταφέρει.

Καμικάζι είστε!

Και γω υπερήφανος που έχω τέτοιους φίλους, που ψοφάνε όχι μόνο να βοηθήσουν αγνώστους αλλά να ζητήσουν και τη βοήθεια των φίλων τους. Αν το κάναμε αυτό και στα άλλα, τα σημαντικά του βίου μας, όλοι οι "Στουρνάρες" θα είχαν ήδη μεταναστεύσει απ' την Ελλάδα, λόγω ακατάλληλων συνθηκών γι' αυτούς.

                                                                                                                      EL GRECO

http://elgrecomadrid.blogspot.com.es/2013/04/blog-post_16.html

2 comments:

  1. Με το να έχω ανθρώπους σαν τον Γιάννη να με στηρίζουν, δεν χρειάζεται να νικήσω τον διαγωνισμό! Κανένας δεν θα μου προσφέρει καλύτερη υποστήριξη από αυτό το δώρο που μου πρόσφερε η κοινότητα αυτή, φτιαχμένη από φίλους για φίλους. Ένα θερμό ευχαριστώ δεν θα είναι αρκετό σε αυτή την περίπτωση οπότε θα ήθελα να αποδείξω σε όλη αυτή την ομάδα φίλων οτι η ψήφος σας άλλαξε το αποτέλεσμα και οτι πέρασα στο δεύτερο στάδιο επειδή με βοήθήσατε (με συνολικά 206 ψήφους εγώ είχα μόνο μαζέψει το 30% και ο Γιάννης με εκτίναξε με το υπόλοιπο 70%!). Δίνοντας δωρεάν την μουσική μου μπορώ να μοιράσω τις ιδέες μου πιο εύκολα και διασκεδαστικά. Γιατί αυτός είναι ο σκοπός της μουσικής..

    Αντρέας Παπουτσάς
    www.djnvn.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ανδρέα μου, είπαμε μαθηματικά είναι η Μουσική αλλά όχι μόνο.

      Κάναμε κάτι 100%. Αυτό είναι όλο. Ούτε το 70 μπορεί μόνο του ούτε το 30.

      Συγχαρητήρια κι από δω, και ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να είμαι κάπως χρήσιμος. Φιλιά σε μάμυ και ντάντυ.

      Delete