7 Jul 2013

O El Greco ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ!!!!! ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ LIVE ΕΜΦΑΝΙΣΗ


                   (Τόσος κόσμος θέλω να μαζευτεί, να γίνει της Πουέρτας Ντελ Σολ στην Αιόλου!)

Όπως ακριβώς το λέει ο τίτλος: O El Greco ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ!!!!! ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ LIVE ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Καλό είναι ένα-ένα τα απωθημένα να βγαίνουν. Με το απωθημένο του D.j. ξεμπέρδεψα. Και ήρθε η σειρά του τραγουδιστή.


Σχεδόν το είχα μισουποσχεθεί στην ανάρτηση της 13ης Ιουνίου.

Εκεί με δυο λόγια έλεγα πως ή Ιούλιο ή Οκτώβριο θα βγω να τραγουδήσω. Θα βγω και στο πάλκο, και στην κονσόλα και στη σκηνή και στο κλαρί και όπου αλλού χρειαστεί για να μην αφήσω τίποτα ανεκπλήρωτο απ’ όσα κατά καιρούς ποθώ και λίγα δεν είναι. Ένα απωθημένο που ’ναι να βγει, ας βγει είπα.

Απ’ όλα, απ’ τα πάμπολλα, ένα μόνο φοβόμουν πως θα μου μείνει ανεκπλήρωτο: να μην είμαι αμήχανος χωρίς τσιγάρο στο χέρι και κυρίως στο στόμα.

Ιούλιο ή Οκτώβριο. Τα ζύγισα κι έλεγα ν’ αφήσω το ταξίδι μου στην Ελλάδα και κατά συνέπεια την live εμφάνισή μου για τον Οκτώβριο, κυρίως για να μην αναμετρηθώ με το πειρασμό του τσιγάρου στην Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καπνίσματος.
Να μην αναμετρηθώ ακόμα τουλάχιστον,
τώρα, που είναι νωρίς, δυο μήνες μόνον το παλεύω.
Αλλά άλλαξα γνώμη και ήρθα τώρα.
Πού ξέρω εγώ πώς θα είμαστε το Οκτώβριο.
Ούτε βέβαια θα κάτσω τώρα καλοκαιριάτικα να μαυρίσω την καρδιά κανενός μ’ όσα πιστεύω ή φοβάμαι. Ας μαυρίσει ο καθένας όπως θέλει.
Αισιόδοξος πάντως δεν είμαι. Κι όσοι με γνωρίζουν λίγο περισσότερο, ξέρουν πως για μένα, η Αισιοδοξία είναι τουλάχιστον πρώτη ξαδέρφη (απ’ τη μεριά της μάνας της, μην πω αδερφή) τής Ηλιθιότητας.

Κι ακριβώς επειδή δεν είμαι αισιόδοξος, θέλω τώρα. Όχι το Οκτώβριο, τώρα!

Την Πέμπτη, την  11η  Ιουλίου αποφάσισα να γκρεμιστεί ο άλλος μου
Πύργος-Απωθημένο
μετά από κείνον του D.j.

Για ευκολία διάλεξα την Πέμπτη αντί της Παρασκευής. Καλοκαίρι είναι σκέφτηκα, μπορεί κάποιοι ακόμα να μπορούν να φύγουν για τριήμερο. Θέλω να σκέφτομαι ότι οι φίλοι και οι φίλοι των φίλων μου ακόμα μπορούν να κάνουν μικρά πράματα που δίνουν μεγάλη χαρά όπως ένα τριήμερο.

Μετά το «συνωστισμό» του Απριλίου στην παράσταση
«O El Greco D.j.»,
η Ειρήνη,
η διεύθυνση του HARVEST καλύτερα να πω,
μ’ άφησε ελεύθερο να διαλέξω όποια μέρα θέλω.

Την Πέμπτη λοιπόν, 11 Ιουλίου θα τραγουδήσω!

Από τότε που πρωτοείδα τη Μελίνα στη Στέλλα να λέει:

«Πνίγομαι, πνίγομαι, πνίγομαι, θέλω να βγω να τραγουδήσω…»

από τότε το θέλω, στοίχειωσε της Μελίνας η έκρηξή μέσα μου και θέλω να βγω να τραγουδήσω.

Κι αν γελοιοποιηθώ, γελοιοποιήθηκα. Αφήνω  τη «σοβαρότητα» για άλλους, για όσους μοναδικό τους ελάττωμα βρίσκουν το ότι είναι «τελειομανείς».

Εγώ μου βρίσκω πολλά,
όλα τα ελαττώματα του κόσμου ίσως
αλλά όχι της τελειομανίας.

Γι’ αυτό και θα το κάνω.
Θα βγω να τραγουδήσω. Μη φανταστεί κανείς σπουδαία πράματα αλλά δεν είμαι και περίπτωση που θα καλούσε η Αννίτα στα "Παρατράγουδα".

Το μόνο που προσπαθώ είναι να μη μένουν μέσα μου μικρά «Θέλω» ανεκπλήρωτα, και στροβιλίζονται,
και γίνουν Σκιές Μεγάλες,
φουσκώσουν,
και πρηστούν
και γίνουν  εξογκώματα
και ογκίδια
και όγκοι…

Είναι πολλά που θέλω και μια ζωή δε φτάνει
και δεύτερη ζωή δεν έχει.
και
«πάρε μυρωδιά το λάδι εδώ πως καίγεται και ζήσε το ταξίδι.»

«O El Greco Τραγουδιστής.» (Και ίσως και λίγο D.j.)

Στο HARVEST, Αιόλου και Ευριπίδους κέντρο καρακέντρο στην Αθήνα.
τηλέφωνο για κρατήσεις: 21 3025 2284
Στον πεζόδρομο.
Μέχρι την Αγίου Μάρκου θ’ ακούγομαι.
Την Πέμπτη 11 Ιουλίου στις 10:00 θα βγω να τραγουδήσω.
Δεν ξέρω αν θα βγουν τίποτα μπαλέτα πριν από μένα πάντως εγώ θα είμαι στη «σκηνή» στις 10:00 το βράδυ. Πριν τι 10:00 κάτι θα βρω να κάνω με ή για όσους έχουν φτάσει ήδη.

Και τώρα ανακοινώνω….

την Έκπληξη της βραδιάς…

το κλου της βραδιάς…

το Δώρο μου στους φίλους τού El Greco…

η ΕΙΡΗΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ


Δημιουργώ αυτή την Ευκαιρία για να σας συστήσω μια έξοχη περίπτωση ανθρώπου και φωνής: την ΕΙΡΗΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ.

Και ίσως το πιο σωστό,
σίγουρα το πιο ακριβές αντί να λέω πως θα τραγουδήσω,
είναι να πω πως θα συνοδεύσω και θα σιγοντάρω την Ειρήνη.

Όπως το σώμα το ανθρώπινο είναι κατά τα 2/3 νερό,
της Ειρήνης είναι κατά τα 3/3 Ψυχή.
Μ’ αυτή παίζει τις χορδές της φωνής της και ενίοτε βρίσκει ακριβώς το στόχο: την ψυχή του άλλου!

Πρότεινα στην Ειρήνη (τη φίλη μου, την ξεναγό, την τραγουδίστρια, την ηθοποιό κι ένα σωρό άλλα υπέροχα, όχι την κυρία Ειρήνη του Harvest, την αδερφή μου) της πρότεινα λοιπόν σ’ αυτή την πρώτη γνωριμία με τους φίλους του El Greco να τραγουδήσουμε

κάποια ΙΣΠΑΝΙΚΑ

κάποια ΣΕΦΑΡΔΙΤΙΚΑ που τα λέει καταπληκτικά.

λίγο FADO που το σκίζει

κι όταν πια θα έχουμε κάνει κεφάλι (επιτέλους δεν έχουν μόνο κρασί στο HARVEST έχουν και ποτά) θα πούμε άλλα:

τον «κοκαινοπότη»

τον «απόκληρο»

κανένα απ’ τα λιανοτράγουδα του Χατζιδάκι,

το «Μαριανθάκι»,

το «Μήλο μου και Μανταρίνι ό,τι πεις εσύ θα γίνει» αφιερωμένο στην Άλμπα μου που φέτος ανάμεσα από Ακαπούλκο και Λάρισα, διάλεξε τη Λάρισα για τις θερινές της διακοπές

κι άλλα, κι άλλα, κι άλλα,

αλλά για δραματικό φινάλε, ή τουλάχιστον προς το τέλος το

«η ζωή μου όλη είναι ένα τσιγάρο».

Δεν ξέρω ούτε τί ούτε πώς ακριβώς θα γίνουν τα πράματα. Αυτό που ξέρω είναι ότι ήθελα να δημιουργήσω μια Στιγμή Κοινής Μνήμης. Και ξέρω επίσης πως όποιος εμπιστευθεί την ψυχή της Ειρήνης Δασκαλάκη κερδισμένος βγαίνει γιατί
στην αυτοσχέδια Σκηνή και Αύρα της,
Μεταμορφώνεται,
και η Στιγμή σπάει κομματάκια
για να την πάρουν πολλοί,
όλοι.
Ολόκληρη Στιγμή μαζί τους,
take away  Στιγμή
και μ’ ένα ζέσταμα σε φούρνο Μικρο-Μνήμη
έτοιμη η Ανάσα.

Και τραγουδίστρια, και η ηθοποιός και ξεναγός η Ειρήνη,
η Ειρήνη,
να δείτε,
και πού δε θα σας πάει την Πέμπτη. (Και να δείτε ότι είμαστε πολλά τα «βαριά περιστατικά» με το μικρόφωνο στο χέρι, όχι μόνο εγώ.)

Δεν ξέρω τι ακριβώς θα γίνει την Πέμπτη το βράδυ. Γιατί δε θέλω και να μου ‘ρθει κανείς με τίποτα προκάτ στο κεφάλι του.
Στις 11 Ιουλίου αυτοσχεδιάζουμε.
Παρακαλώ πολύ όσοι παίζετε κάποιο όργανο να το φέρετε. Εννοείται πως δεν εννοώ πιάνο με ουρά.

Το μόνο που ξέρω είναι ότι θέλω να μοιραστούμε κάτι, έστω λίγο και μικρό αλλά αυτή τη φορά όχι μέσω υπολογιστών.
Αυτό που κυρίως θέλω, είναι να τραγουδήσουμε ΜΑΖΙ.
Να το ’χουμε κι αυτό στο βιογραφικό μας,
κι ύστερα,
ας πάρει κι η Τρόικα τις αποφάσεις της,
θα πάρουμε και μεις τις δικές μας και της κλείνουμε ένα ωραίο ραντεβού για το Φθινόπωρο.

Μολών Λαβέ Τρόικα! Μολών Λαβέ απαντάμε!

Ο El Greco θα κάνει ό,τι μπορεί ώστε στο ραντεβού του «Οκτωβρίου»
όσο κι αν είναι μειονεκτική η θέση μας απέναντί σου,
τουλάχιστον σε κατάθλιψη να μη μας βρεις!

Η Τρόκια φεύγει, ο El Greco έρχεται!

O El Greco ξεναγός.
O El Greco D.j.
O El Greco Τραγουδιστής.

Θα μένει πια το «El Greco Φούρναρης»

Με όλα όσα μας βρήκαν
κι αφού στην Πολιτική μας Σκηνή ξανάρθε στη μόδα ο Καραγκιόζης,
εμείς,

φέτος τις Απόκριες, (όλη τη χρονιά θα είναι φέτος Απόκριες)
θα ντυθούμε Δον Κιχώτης!

Πολλά φιλιά και ελπίζω να τραγουδήσουμε μαζί αυτή την εβδομάδα. Δεν έχω χρόνο -για την ώρα τουλάχιστον- να σας δω όλους, έναν-έναν και προσωπικά κι ας το θέλω. Είναι όμως ένας τρόπος κι αυτός να κρατηθεί κάτι ζωντανό. Τραγουδώντας.

Υ.Γ. 1:  Για να μην έχουμε του Απριλίου τον «συνωστισμό» (ελπίζω βεβαίως να μη βαράω μύγες στην παγκόσμια πρώτη μου ως τραγουδιστής) κάντε κράτηση.

21 3025 2284

Ο Κωδικός αυτή τη φορά είναι "El Greco, El Greco, οι ξεναγοί τρελάθηκαν"


Κι όποιος δεν πιστεύει πως δεν καπνίζω, ας βάλει την Πέμπτη το δάχτυλο στα χείλη μου…

Υ.Γ.2: Μόλις συνειδητοποιώ ότι όλο αυτό θα είναι για μένα το Μνημόσυνο του ενός χρόνου απουσίας της Ντίνας μου...

http://elgrecomadrid.blogspot.gr/2012/08/5-adios.html


                                                              Λάρισα, 7-7-2013

                                                                                                                        El Greco

No comments:

Post a Comment