17 Sept 2013

ENOIKIAZETAI... ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ... Στην Αθήνα



Διαδώστε το.
Σε φίλους,
σε γνωστούς,
στα πέρατα της γης,
όπου μπορεί να ενδιαφέρονται για σπίτι
και για σπιτονοικοκύρη από σπίτι.

Είναι στην οδό Μπουμπουλίνας.
Ναι, στη γνωστή ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑΣ. (Να δω ποιος αριστερός θα μου "χτυπήσει" το mail.)

3 χρόνια τώρα ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟ. (Όπως και πολλοί εγκέφαλοι αυτό καλοκαίρι-τουλάχιστον.)
Αυτά τα 3 τελευταία χρόνια

απλώς το χρησιμοποιούσε ο El Greco
κατά τις επίσημες επισκέψεις του στην Ελλάδα.
(Στις ανεπίσημες αλλού έμενε στο KING GEORGE. (Πιο πολύ λόγω του George παρά λόγω του King) 

Και για φοιτητές κάνει,
και για απόφοιτους,
και τελειόφοιτους,
για ζευγάρια,
για μοναχικούς,
για παιδιά,
για ανίψια,
για παιδιά γειτόνων που πέρασαν στο Πανεπιστήμιο (;;;;)
και πρέπει να μετακινηθούν στην Πρωτεύουσα,
για φίλους,
για εχθρούς που πρέπει να μοιραστούν τα έξοδα (είναι μεγάλοι οι χώροι, δε συναντιέσαι αναγκαστικά)
για σπίτι
για γραφείο
μην πω και για εξοχικό.

Ενοικιάζεται όπως είναι, επιπλωμένο!!!!!

Δύο (2) καναπέδες
και δύο (2) Τηλεοράσεις
απαραίτητα και τα δύο για να συνεχίσουμε
το δρόμο που πήραμε
και να μη μου το κάνει εμένα το σπίτι
γιάφκα
κανένας επαναστάτης
και με παίρνουν μετά τηλέφωνα
γιατί λέει
απ' το σπίτι μου οργανώθηκε
η Ανατροπή του Σαμαρά και του Βενιζέλου.




Κάτω, πιο παλιά φωτό του ίδιου χώρου, τυ Πάνω:



Κι εδώ, (κάτω φώτο) φαίνεται κι ο άλλος καναπές, ο 2ος.

Μάλιστα παρακαλώ,
δύο (2) καναπέδες 
και δύο (2) Τηλεοράσεις
Για σιγουριά!!!!


Ψυγείο! (Λειτουργεί κανονικότατα. Τελευταία φορά που έπαιξα στην παράσταση "Ο El Greco Τραγουδιστής" παγάκια για την βότκα έφτιαχνε.)

Ηλεκτρική κουζίνα. (Από την Ισπανία μάλιστα νεοφερμένη. Εδώ στη Μαδρίτη βάλαμε το τελευταίο μοντέλο, απ' αυτές που τρέμεις ν' αφήσεις την κατσαρόλα πάνω μη γίνει η επιφάνεια χίλια κομματάκια.) 

Πιάτα, ποτήρια, μαχαιροπίρουνα, κατσαρόλες, τηγάνια... Αφού έμενα εκεί.

                                                       (Δεν είμαι εγώ στη φωτό.) 

Τραπέζι κουζίνας και καρέκλες (Αν έχεις τί, τρως άνετα στην κουζίνα, χώρος υπέρ-αρκετός. Να μη γίνεται χάλια όλη την ώρα και η τραπεζαρία. Αρκεί να έχεις τί να φας.)


Καταπληκτική Τραπεζαρία με άλλες 6 καρέκλες. Τραπέζι και καρέκλες εδώ Έργα Τέχνης που πια δεν αγοράζονται. (Τα βρήκα μεσα στο σπίτι, μερακλήδες οι πρώην ιδιοκτήτες.) 

Παλιότερη φωτό της τραπεζαρίας:



Πιο πρόσφατη και πιο λιτή συνάμα. Ας πούμε λόγω λιτότητας:


Στο σαλόνι (με τους δύο καναπέδες και τη μία από τις δύο τηλεοράσεις) υπάρχει τραπέζι καταπληκτικό μαρμάρινο! (και να θέλουν να το κλέψουν δε σηκώνεται.)
Νάτο....


Εδώ, (κάτω)
σε παλιότερη φωτό του ίδιου χώρου (πάνω) όπου σήμερα βρίσκεται το μαρμάρινο τραπέζι,
φαίνεται καθαρά ότι δεν είχαμε πάρει ακόμα την τηλεόραση
και στο βάθος,
εκεί που σήμερα είναι η πόρτα με διπλά τζάμια,
επειδή δεν είχαμε περάσει ακόμα τα κουφώματα, (και ποιος δεν πέρασε δυσκολίες κάποια στιγμή στη ζωή του;)
είχαμε βάλει αυτόν τον καθρέφτη για να μη μπαίνει κρύο:



2 κρεβάτια
και 2 κομοδίνα
σε κάθε υπνοδωμάτιο.
Άρα 
4 κρεβάτια 
και 4 κομοδίνα (για ν' ακουμπάει κανείς τα κινητά.)


Ντουλάπες και στα δύο επίσης. Ρούχα να υπάρχουν και ντουλάπες δε θα λείψουν.


Φρεσκοβαμμένο όλο!


Κι ένα μπάνιο απλό με πλυντήριο (που ανοίγει από πάνω.) Και στο κάτω-κάτω το δικό μου έχει μπάνιο γιατί το Παλάθιο Ρεάλ της Μαδρίτης δεν έχει. (Αυτό θα έλεγε ένας κομπλεξικός.)


Διαμπερές. Απαραίτητο για να μη λιώνεις το καλοκαίρι.
Μπαλκονάκι
και μπροστά
 και πίσω
όπου πίνεις άνετα καφέ
καθήμενος
και με παρέα. (Άρα δεν είναι και τόσο μικρό)

Χωρίς Αναμνήσεις φορτωμένο που να βαραίνουν τον ένοικο. (Τις δικές μου τουλάχιστον τις χρειάστηκα και τις πήρα μαζί μου στηην Ισπανία.)  


Por favor, βρείτε μου οπωσδήποτε ενοικιαστή. 

Να δω τί άλλο θα χρειαστεί να κάνουμε. Και σεις και 'γω κι αυτό το έρμο το Blog που μέχρι Real Estate έγινε.

Σοβαρολογώντας τώρα,
παρακαλείται όποιος γνωρίζει κάτι για τον ενοικιαστή
που ποτέ δε βρήκε αυτό το σπίτι (τώρα έγινε και η δική μου ανάγκη να το νοικιάσω επιτακτικότερη)
να επικοινωνήσει μαζί μου.

Σε όποιον μου τον βρει (τον ενοικιαστή) 
θα υπάρξει αμοιβή. (δεν έχω ακόμα αποφασίσει τί και πώς).

Νά και λίγη πιο νορμάλ-συμβατική παρουσίαση του σπιτιού.

ΝΕΑΠΟΛΗ Μουσείο, διαμέρισμα 100 τ.μ., 
3ου, 
διαμπερές, 
2 υ/δ, 
μπάνιο, 
επιπλωμένο,
κεντρική θέρμανση, (δεν την λειτούργησαν πέρυσι για γνωστούς λόγους) 
κατάλληλο και για επαγγελματική χρήση, 
άριστη (και πάνω)  κατάσταση, 
ανακαίνιση το 2011, 
Φωτεινό, 
Μεγάλοι χώροι (τεράστιοι) 
Όπισθεν Hotel Park., 
τιμή 550 ευρώ 

πληροφορίες ΕΔΩ!
και στο mail μου:

yannismadrid@hotmail.com

Νά και στα αγγλικά...

Apartment 100 m2. Fully furnished. Archeological Museum. 2 Bedrooms, spacius living room and dining room, kitchen, bathroom (Posibility of a 3rd bedroom in the living room). Renovated 2011. Double glazed windows, balconies (front and back). Price 550 €.


info:    yannismadrid@hotmail.com

Παλιότερη φωτό της πρόσοψης της πολυκατοικίας:


Πιο πρόσφατη και απο διαφορετική γωνία παρμένη:



                                                                                           El Greco

6 comments:

  1. Γιάννη πέσε στη τιμή!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ποιος;;;;;; Ποιος ανακαλεί στην Τάξη;;;;

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μιλ Γκράθιας Παναγιώτη, ό,τι σκεφθείς εδώ είμαι.

      Delete
  3. Αν προκύψει ενδιαφερόμενος θα σου πω. Βάλτο και Χρυσή Ευκαιρία με φωτο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το έχω ήδη βάλει. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ.

      Delete