8 Oct 2013

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΝΙΚΟ Κ.

Νίκο,


Νίκο μου, 

μάλλον  έρχομαι στην Ελλάδα τέλη Νοεμβρίου. 



Λίγο η Ελπίδα μήπως "βγει" κανένα γκρουπάκι για την Εθνική μας Επέτειο,
σκέφτηκα,
Δευτέρα πέφτει φέτος η 28η, 
μπορεί να πάρουν και την Τρίτη, 
την Τετάρτη 
την Πέμπτη
και την Παρασκευή 
και μαζί με το Σαββατοκύριακο βγήκε το 8ήμερο.

Ύστερα, 
με τα Μονοπώλια που φτιάχνουν, 
κάτω από 400 ευρώ εισιτήριο δε βρίσκω.

Η IBERIA δεν πετάει πια στην Αθήνα, 
η Ολυμπιακή μας άφησε χρόνους εδώ και καιρίό
και η "καημένη" η AEGEAN 
έμεινε  μόνη, 
και δεν ξέρω ποια δύναμη αόρατη την ανάγκασε  
τώρα που "παίζει μπάλα" μόνη της 
να διπλασιάσει τις τιμές. 
Όχι, δεν είναι ο Καπιταλισμός Ηλίθιε! 
Κάποιες Σκοτεινές Αόρατες Δυνάμεις πρέπει να είναι μαζί με την τύχη μας τη μαύρη.

Τέλος πάντων, τί στα λέω εσένα όλα αυτά με τις αεροπορικές, εσύ τα ξέρεις χίλιες φορές καλύτερα από μένα.

Για άλλο λόγο ξεκίνησα να σου γράφω αυτό το γράμμα  κι αλλού βρέθηκα πάλι. 
Είναι που μόλις μίλησα με τη Σοφία. (Μεταξύ μας , την έχει φάει το σαράκι, σ' αγαπάει πολύ, 
δεν ξέρω αν το 'ξερες, μισή έμεινε. 
Έχει περιθώρια η Σοφία να χάσει έστω κι ένα γραμμάριο;;;;)

Έρχομαι λοιπόν (πρώτα ο Θεός) τέλη Νοεμβρίου 
και μάλλον 
θα κάνω την Εκδήλωση στο HARVEST,
καλύτερα να το πω EVENT, πιο εύκολα θα συνεννοηθούμε.
Εκείνο που σου έλεγα, 
με την Αλμοδοβαριανή Βραδιά, 
με τις Τραβεστί... (Να δω πότε θα επικοινωνήσω με τη Μαριλού.)

Δεν γίνεται να λείψεις εσύ από τέτοιο EVENT !!!!

Ήσουν παρών και στο "Ο El Greco  D.j "

και στο  "Ο El Greco Τραγουδιστής" τελευταίος, 4:10  έφυγες.

Σου βρήκα κι ένα βιντεάκι για να 'χεις μια ιδέα αυτού που θέλω να κάνω, ξέρω ότι ψοφάς για τέτοια.:


Νίκο,

Νίκο μου, τελικά είναι πολύ περισσότεροι οι άθρωποι που σ' αγαπάνε...
Πολύ περισσότερο απ' όσο νομίζεις.

Η Ανίτα κι ο Κωστής στο Λουξεμβούργο έχουν καταναστατωθεί, τους τηλεφώνησε ο Αποστόλης και τους είπε τα νέα...

Κι ο Χρήστος κατέβηκε στην Αθήνα. Να είναι δίπλα στο Γιώργο.

Το πόσοι φίλοι σου αγωνιούν δεν μπορείς να φανταστείς.
Κι αν βάλω και τους γνωστούς,
γιατί πολλοί απ' τους φίλους αυτό αποδεικνύονται  στο τέλος,
ατέλειωτη η λίστα!
Τρεις φορές την ημέρα έπρεπε να φορτίσει το τηλέφωνο η Σοφία τις πρώτες μέρες.
Φαντάσου στη Ντίνα και στο Γιώργο πόσοι τηλεφωνούσαν.

Εγώ όχι, δεν του τηλεφώνησα,
ένα μήνυμα του έστειλα,
είπα να μην το υποβάλλω και 'γω στο ίδιο μαρτύριο,
να προσπαθεί να με ενημερώσει και μένα χωρίς να έχει κι ο ίδιος ιδέα.
Είπα να επικοινωνήσω με σένα πρώτα.

Απ' τη Σοφία μαθαίνω ό,τι μαθαίνω.
Τίποτα δηλαδή.
Κανένα νέο. Από τις 23 Σεπτεμβρίου ΤΙΠΟΤΑ λέει!


Η Σοφία έμεινε μισή απ' το μισό που είχε μείνει.

Ο Γιώργος με δυσκολία κρατάει την πίεση κάτω από το 20.
Απ' την παλιά οικογένεια που κάποτε ξεκίνησε,
ένας αδερφός του 'μεινε.
Μην κοιτάς που δεν είναι καλός στα λόγια,
αυτός κι αν σ' αγαπάει!

Το πόσο σ' αγαπάει η Ντίνα,
άντρας της είσαι το ξέρεις καλύτερα απ' τον καθένα
αλλά
των παιδιών σου την αγάπη
μέχρι εγώ την ξέρω.

Για τα παιδιά Νίκο!
Γύρνα για τα παιδιά.
Θες να μην ξαναεμπιστευθούν ποτέ κανέναν;;;;
Θες να 'ναι μια ζωή ανασφαλή;;;;
Εσύ το ξέρεις ότι οι ανασφαλείς δεν υποφέρονται.
Αυτό θες να γίνουν τα παιδιά;
Θες για πάντα να στοιχειώσει μέσα στην ψυχή τους ο Φόβος
πως ό,τι και ν' αγαπήσουν
μπορεί
έτσι,
στα καλά καθούμενα,
χωρίς μια κουβέντα,
μια έστω προειδοποίηση
να εξαφανιστεί.

Πώς θα ξαναεμπιστευθούν άνθρωπο αν μέσα στο μυαλό τους μια ζωή
χτυπάει σαν το πατζούρι το χειμώνα
"μέχρι ο πατέρας μου έφυγε χωρίς μια λέξη, γιατί να μείνει αυτός;"
"μέχρι ο πατέρας μου έφυγε χωρίς μια λέξη, γιατί να μείνει αυτή;"
"μέχρι ο πατέρας μου έφυγε χωρίς μια λέξη..."

Γύρνα Νίκο σε παρακαλώ. Αν η Ζωή έχει σχέδια να σου φέρει αυτό το γράμμα,
άκουσέ με, Γύρνα.

Δώσε σημεία Ζωής. 
Τίποτα δεν είναι Σημαντικότερο απ' αυτή! 
Κρίση είναι, θα περάσει. Δεν είναι μόνον οικονομική αυτή η Κρίση. 
Μας τρέλανε. 
Όλοι μαλακίες κάνουμε, εσύ γιατί, δε δικαιούσαι;

Επικοινώνησε Νίκο,
δώσε σημεία Ζωής σ' όποιον εσύ κρίνεις
και δώσε Τέλος σ' αυτή την Ομηρεία.
Μην κρατάς άλλο ομήρους σ' αυτό το σκοτεινό δωμάτιο,
έχει και πολύ υγρασία η Θλίψη.

Επικοινώνησε μαζί μου, μπορώ να οργανώσω δυο EVENT μαζί.
Την Αλμοδοβαριανή Βραδιά,
αυτή που θα γίνουν τα "Οπίσθια Κρουστά"
και την άλλη,
την "Επιστροφή του Νίκου". (Έχε μου εμπιστοσύνη, θα δεις... έχω πολλά στο μυαλό μου.)

Επικοινώνησε μαζί μου σε παρακαλώ. Επικοινώνησε και σου ορκίζομαι θα σκηνοθετήσουμε μαζί όσο Δραματικά θες την Επιστροφή σου,
τόσο
που ούτε ένας να μη βρεθεί να σου πει ούτε κν από αγάπη: "γιατί ρε Νίκο;".

Πάρε με Νίκο, στο 090 μου  ή γράψε μου ή ό,τι θες εσύ μόνο... Μη ΜΕ γράψεις. Εμένα και τόσους που σ' αγαπάνε πιο πολύ από μένα.


Δες κι αυτό της αγαπημένης μου. Θα της κάνουμε βραδιά κι αυτής. ΓΥΡΝΑ. Μέχρι κι η Ελπίδα ώρες-ώρες καταντάει μαρτύριο. Δώσε Σημεία Ζωής Νίκο, σε παρακαλούμε.
                                                                                                                   



     

                                                                                                          EL GRECO




No comments:

Post a Comment