13 Dec 2013

ΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑΣ

Παλιό αλλά επίκαιρο όσο ποτέ! 
Απόδειξη του πόσο Χρήσιμο και πόσο Γρήγορο είναι το Διαδίκτυο. 
Απόδειξη επίσης ότι καλά δεν πάμε. 



"Ο γέρος Άραβας ζει στη Νέα Υόρκη για πάνω από 40 χρόνια.

Θέλει να φυτέψει πατάτες στον κήπο του, αλλά είναι μόνος κι αδύναμος.

Στέλνει λοιπόν ένα e-mail στο γιο του, που σπουδάζει στο Παρίσι :


"Αγαπημένε μου γιε, είμαι πολύ λυπημένος επειδή δεν μπορώ να φυτέψω πατάτες στον κήπο μας. Είμαι βέβαιος πως, εάν ήσουν εδώ, θα με βοηθούσες να σκάψουμε τον κήπο.Σε αγαπώ, ο πατέρας σου".


Σε μια ώρα, ο γέρος λαμβάνει e-mail απάντησης από το γιο του :

"Αγαπημένε μου πατέρα, παρακαλώ μην αγγίζεις τον κήπο, γιατί ΕΚΕΙ έκρυψα το ΠΡΑΓΜΑ. Σ' αγαπώ κι εγώ, Ahmed".


Σε 15 λεπτά,
ο αμερικανικός στρατός,


 το ναυτικό,


το FBI,


 η CIA και οι Rangers


περικυκλώνουν το σπίτι του γέρου,
σκάβουν ολόκληρο τον κήπο,
ερευνούν μέσα-έξω,
γδύνουν τον γέρο,
ΔΕΝ βρίσκουν απολύτως τίποτε και φεύγουν απογοητευμένοι.

Μισή ώρα αργότερα, ο γέρος λαμβάνει ένα άλλο email από το γιο του :

"Αγαπημένε μου πατέρα, είμαι βέβαιος ότι ο κήπος είναι ήδη σκαμμένος και μπορείς να φυτέψεις τις πατάτες. Έκανα ό,τι μπορούσα για να σε βοηθήσω από το Παρίσι. Σ' αγαπώ, Ahmed".

Κάτω, στη φωτό, ο γιος, στέλνει στον πατέρα την εξήγηση που δεν μπόρεσε να ταξιδέψει στη Νέα Υόρκη. Παντρεύονταν μ’ αυτή τη μελαχρινή 18χρονη καλονή.


                
Και μέσα σ’ όλα αυτά βλέπω τον πρώην Πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου να βρίσκει χρόνο για να γράψει τρεις (3) σελίδες κείμενο υπέρ της Μαριχουάνας. 

Το καθημερινό πρόβλημα του μέσου έλληνα πολίτη.

Υ.Γ: Μπορεί να είναι και καλό σημάδι, 
μπορεί να συνειδητοποίησε ότι αν δεν πει τέτοια 
άσχετα κουλά, 
κανένας δε θ’ ασχοληθεί μαζί του.

Ξέφυγα πάλι απ’ το θέμα. Η Κατασκοπεία στο Διαδίκτυο ήταν. 



                                        Καλό Σαββατοκύριακο.

                                                                                                            El Greco
                     

No comments:

Post a Comment