1 Feb 2014

ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ;;;;;;

Ένα βίντεο που δεν ξέρω γιατί μου το έστειλαν σήμερα. Δεν ξέρω καν ποιος μου το 'στειλε, δεν αναγνωρίζω την ηλεκτρονική διεύθυνση.

Όμως είναι σαφές ότι ο αποστολέας ήξερε σε ποιον το έστελνε. Με ευχή μάλιστα:



"Καλό Μήνα Γιάννη..."

Απάντησα αμέσως και ρώτησα "ποιος;" αλλά απάντηση δεν πήρα.

Για μια στιγμή ένιωσα σα να έλαβα

ένα δέμα με βόμβα μέσα

ή

έναν φάκελο δηλητηριασμένο 

από εκείνους που έστελναν (υποτίθεται) κάποτε στους τους πολιτικούς.

Κι αναρωτιέμαι:

Α) Υπάρχει ένα κρυφό μήνυμα πίσω απ' την ευχή "Καλό μήνα Γιάννη";

Β) Μου λέει καθαρά (γιατί υπονοούμενο δεν μπορώ να το θεωρήσω)

τί πρέπει να κάνω λίγο παραπάνω αντί  να παίζω στη Γκρεκολάνδη;

Γ) Μου λέει εμμέσως να το μοιραστώ με τους φίλους του El Greco

για να δουν τι και κείνοι όλοι πρέπει να κάνουν λίγο παραπάνω

αντί να περνούν το χρόνο τους με το El Greco;

Δ) Υπαινίσσεται πως ό,τι δείτε στο βίντεο

θα μπορούσε να είναι μια καλή ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ 

που πρέπει να προγραμματίσω και να εντάξω  σε μια απ' τις μέρες του ταξιδιού,

στο Χταπόδι και Σπέρμα δηλαδή;;; (είναι κι αυτός ο τίτλος που εμπνέει... εδώ θα το βρει όποιος ακόμα δεν... http://elgrecomadrid.blogspot.com.es/2013/12/blog-post_29.html)

Ε) Απλώς του 'ρθε και μου το έστειλε;

ΣΤ) Άλλο;;;

Μπορεί κανείς να με βοηθήσει να δώσω μια εξήγηση;

Πάντως τον ή την Ευχαριστώ.
Παρατηρώντας το βίντεο την τρίτη φορά λίγο προσεκτικότερα (ομολογώ 3 φορές το είδα)

μου φάνηκε σα μια Ωραιότατη αλλά κυρίως

Πιστότατη και Ακριβέστατη 

Φωτογραφία της Εποχής που ζούμε,

μια Αλληγορία της “Τάσης” μας.

Όλοι μόνοι τους κάνουν έρωτα.

Προσέξτε, κανένας δεν αγγίζει κανέναν.

Σας αγγίζω σας δίνω και δυο φιλιά και έτσι εύχομαι Καλό Μήνα σε όλους.

                                                                                               El Greco


No comments:

Post a Comment