22 Jul 2014

2η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ

“Πριν Ανακαλύψεις ξανά τον κόσμο,
έλεγε ο Μιγκέλ Τόρρες Ντα Σίλβα,
ν' ανακαλύψεις ξανά τη χώρα σου.
Πριν ανακαλύψεις ξανά τη χώρα σου,
ν' ανακαλύψεις ξανά την πόλη σου.
Πριν ανακαλύψεις ξανά την πόλη σου
ν' ανακαλύψεις ξανά το σπίτι σου.
Και πριν ακόμα ανακαλύψεις ξανά το σπίτι σου,
άφησε το και πάρε δρόμο.” Thomas Vogel


Δυο χρόνια ακριβώς σήμερα από τότε που πήρες δρόμο Ντίνα μου...

Μη φανταστείς, δεν έχασες και τίποτα τρομερό, βομβαρδιζόμαστε κάθε μέρα από “σπουδαία νέα” κάθεσαι μετά, τα ξανακοιτάς και λες: 'αυτό... μου 'χε φανεί εμένα αυτό σπουδαίο;”

Τί νέα να σου πω... Πήγαμε στην Αμερική οικογενειακώς φέτος. Φιλιά απ' τον Αντόν έχεις...
Ξεκίνησα και καινούρια ταξίδια, το έφτιαξα εγώ το πρόγραμμα, του 'δωσα κι έναν τίτλο διακριτικό, “Χταπόδι και Σπέρμα” το είπα, εσύ που με ξέρεις 30 χρόνια, ξέρεις ότι δυσκολεύομαι να μεγαλώσω και να σοβαρευτώ...
Τον Αύγουστο τελειώνω κι αν θες μετά πάμε μαζί... Σαν Σεμπαστιάν, Μπιλμπάο, Παμπλόνα με τους ταύρους, σε κάτι λίμνες καταπληκτικές ανεβαίνουμε, μετά στη Γαλικία... το πιο αγαπημένο σου θα είναι αυτό... έχει μια παραλία... θα τρελαθείς στη Γαλικία!!!
Η Άλμπα έκλεισε προχθές τα 9, είναι στο χωριό ένα μήνα τώρα, φίλες καλές με τη βαφτιστήρα σου τη Βασιλική...

Κατά τ' άλλα όλα όπως τα 'ξερες. Στο ίδιο τέμπο και με την ίδια πάντα ένταση διαστροφής.
Αεροπλάνα χάνονται για πάντα,
αεροπλάνα εντοπίζονται αμέσως με όλα τους τα κομματάκια υλικά και ανθρώπινα,
στο Ισραήλ που ήθελες να πάμε αναβάλλεται και φέτος για τους γνωστούς λόγους,
θα ηρεμήσουν όμως τα πράματα,
μόλις συμπληρωθεί ο σωστός αριθμός θυμάτων θα παρέμβει η Διεθνής Κοινότητα,
ααα
αποφάσισα να κάνω Διδακτορικό,
θέλω να με λες Ντοκτόρ άμα το τελειώσω,
μόνο εσύ θα με λες έτσι,
θα σου πω λεπτομέρειες τον Οκτώβριο όταν έρθω γιατί μπορεί να χρειαστεί να με βοηθήσεις,
διάλεξα ένα θέμα που το κατέχεις,
ναι έχει σχέση με το Θάνατο.

Δυο χρόνια ακριβώς σήμερα από τότε που πήρες δρόμο Ντίνα μου. Για πού δε διευκρίνισες.


Κοίτα το μπλε τ' ουρανού Ντίνα... Την τράβηξε η Ρούλα τη φωτογραφία στο Σαν Σεμπαστιάν. Δεν ξέρω αν είναι το χέρι της, αν είναι η μηχανή της, αν είναι και τα δυο ή απλώς την κυρίευσε το Πνεύμα το Βαν Γκογκ πάντως, απ' την ώρα που μου την έστειλε ήθελα να σε ρωτήσω. Εκεί είσαι τώρα;

Ντίνα μου,
μείνε λίγο, όσο μπορείς on line, συνδέσου με την ανάγκη μου να σ' εντοπίσω...



Ντίνα μου, άκου κι αυτό, δεν  μπορεί, ακούς σίγουρα, τελευταία συμφωνήσαμε πως πεθαίνει η ακοή...


Ντίνα μου, μείνε λίγο, όσο μπορείς on line, συνδέσου με την ανάγκη μου να σου μιλήσω... άκου... άκου κι αυτό, δεν  μπορεί, ακούς σίγουρα, τελευταία συμφωνήσαμε πεθαίνει η ακοή...



Σου υπόσχομαι να το κάνουμε το ταξίδι στη βόρειο Ισπανία αλλά για την ώρα, σ' αυτή τη 2η Επέτειο Απουσίας προκαλώ τη Μνήμη σου να θυμηθεί όσα δεν προλάβαμε να ζήσουμε και στην Ανδαλουσία

Λάρισα-Ανδαλουσία σε 5 λεπτά

                                                                                                         Μου λείπεις.

  Υ.Γ.:       Μείνε, θα δεις κι άλλες πολύ ωραίες φωτογραφίες που κάνουν φέτος καινούριοι φίλοι και παλιοί σ' αυτό το ολοκαίνουριο ταξίδι τις δημοσιεύουν εδώ στην Κομμούνα της Εμπειρίας ...

                                                                                                              El Greco

2 comments:

  1. Φιλαρακι μου γλυκο...ποσο με τιμησες που μια εικονα μου ~σου θύμισε χιλιαδες αναμνήσεις αγάπης....αισθήματα πιο βαθια απο το μπλε σκούρο του ουρανού στο σούρουπο αλλα πάντοτε αληθινά οπως μονο εσυ ξερεις να τα εκφράζεις....Πόσο πολυ λυπάμαι προσωπικα που δεν προλάβαμε εμεις οι νεοι σου φιλοι να γνωρίσουμε την "Ντινα σου "...παρα μονο μεσα απο την γραφή σου...και καποιες φωτο ,οι πιο παλαιοί που απο εδω μεσα εχουμε δει!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Χαρούμενο" Ρουλάκι μου εγώ σ' ευχαριστώ. Σίγουρα δε μπήκε μέσα σου ο ολλανδός, ο Βαν Γκογκ;;; Για κοίτα καλύτερα...

      Delete