18 Jul 2014

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΑΛΜΠΑ...

Άλμπα μου,


κάθε χρόνο τέτοια μέρα, 
τη σπουδαιότερη για μένα, 
τη μέρα που γεννήθηκες, 
τη μέρα που γεννήθηκε και η Ελπίδα μου ότι θα ζήσω δυο Ζωές,
τη μία που μου δόθηκε
και την άλλη, αυτή που εσύ θα μου χαρίσεις  
(αν βέβαια τ' αξίζω)
εκείνη την υπέροχη ζωή μέσα στη Μνήμη σου όταν θα είμαι Ανάμνηση,

εκείνη που θα ζω μέσα απ' τις διηγήσεις σου,
όταν τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου θ' ακούνε 
(αν μέχρι τότε άξια το κερδίσω) 
για όσα ζήσαμε μαζί και όσα δεν μπόρεσα να είμαι δίπλα σου.

Πάλι φέτος συγνώμη σου ζητάω,

πάλι δεν είμαι μαζί σου στα 9α γενέθλία σου Αλμπάκι,
πάλι λείπω,
να με βάλεις κι ως απόντα στις διηγήσεις σου,
μη διστάσεις,
ας διάλεγα να μη λείπω,
να τα θυμάσαι όλα όπως έχουν,
αρκεί να τα θυμάσαι,
μόνον έτσι θα ζήσω λίγο παραπάνω,
να θυμάσαι.

Απ' το Πόρτο Άλμπα μου σου εύχομαι φέτος,

φεύγουν σήμερα κάτι παιδάκια Ωραία,
γενναιόδωρα,
10 μέρες έδωσαν πολύ αγάπη στο μπαμπούλη,
μετάγγιση αγάπης του κάναν...

Και λες και δε μου 'φτασε η πρώτη μπουκάλα,

μου χώθηκε στη φλέβα και δεύτερη,
μπουκαλάρα ολόκληρη με το DNA αυτής εδώ της πόλης,
μετάγγιση μελαγχολίας μου 'κάνε η πόλη Άλπμα μου 
και μου λείπεις πολύ...

Αλλά μου στειλε η άμα αυτή σου τη φωτογραφία

κι έτσι όπως σε είδα να πετάς από χαρά
και με χαρά να πλημμυρίζεις όσους σε ξέρουν,
σκέφτηκα ότι μπορεί και να μην τα κάνω όλα τόσο κακά,
να μην είμαι και τόσο κακός μπαμπούλης,
κι ας λείπω ΠΑΛΙ στα γενέθλιά σου
Άλμπα μου...

Ένα παιδάκι από δω, πορτογάλος,

θα στον γνωρίσω μια μέρα,
Φερνάντο Πεσόα τον λένε,
το πρωί που πίναμε καφέ και του είπα ότι είναι τα γενέθλιά σου 
μου είπε να σου πω
-και να το πεις σε όλα τα παιδάκια εκεί στη Λάρισα-
πως

“οι άνθρωποι έχουν το μέγεθος των Ονείρων τους”.


Να κάνεις Μεγάλα Όνειρα Άλμπα μου.


                                                                                              Μπαμπούλης.















20 comments:

  1. ΠΟΛΛΑ - ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΣΟΥ. ΝΑ ΑΞΙΩΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗ ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΘΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΣΑΝ ΤΙΣ ΑΜΥΓΔΑΛΙΕΣ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακόμα δεν μπορώ να το κταπιώ που εσύ και ο Σταυρούλης δε θα μεταλάβετε ούτε χταπόδι ούτε σπέρμα... Σαν καρύδι απο αμυγδαλιά μου κατσε στο λαιμό...

      Delete
  2. Μπορώ μόνο να υποθέσω πόσο άσχημα αισθάνεσαι που δεν είσαι κοντά της και θα έχει όλα τα δίκια στον κόσμο να σου θυμώσει. Μπορώ όμως να σου πω κάτι που είδα εγώ όταν ήσασταν μαζί. Να ζητάς την γνώμη της και τέλος να αλλάζεις την επιλογή σου, σύμφωνα με την πρότασή της!!! (Αν αναρωτιέσαι που αναφέρομαι, ήταν η επιλογή κρασιού στο wine bar στα γεννέθλια της Αλάιτζ. Τέλεια η επιλογή της Άλμπας!) Συγκινήθηκα πολύ εκείνο το βράδυ. Αυτό το κοριτσάκι που ο πατέρας της την δικαιώνει θα γίνει τόσο δυνατό, τόσο σταθερό στις επιλογές της, που δεν θα φοβάται να είναι ο εαυτός της. Και όταν ένας άνθρωπος είναι ο εαυτός του, μπορεί να αλλάξει τον κόσμο!
    Να σου ζήσει και να την δεις όπως ποθεί εκείνη!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Δεν το θυμόμουνα το περιστατικό όπως όλα, τα περισσότερα τουλάχιστον που γίνονται Φυσικά δεν αποθηκεύουμε συνήθως σε κανένα αρχείο. Με συγκίνησες πολύ!!!

      Delete
  3. Εγώ δε θέλω ούτε 25 ούτε 24 ώρες. Και για κείνη και για μένα. Αλλά λίγο παραπάνω θα το ήθελα. Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  4. Χρόνια πολλά στην Άλμπα!
    Τα γενέθλια (της) είναι λόγος χαράς και γιορτής κάθε μέρα, όποια μέρα κι αν είναι...
    Με πολλή αγάπη και κατανόηση στον μπαμπά της.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωραία μου το γλύκανες Αννούλα. Σ' ευχαριστώ πολύ...

      Delete
  5. ΚΟΥΡΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    Να τη χαίρεσαι Γιάννη μου! Να είναι πάντα καλά και
    να πραγματοποιηθούνε όλα της τα όνειρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μακάρι Απόστολε, κι αν όχι όλα, τα Όνειρα ΣΟΣ τουλάχιστον.

      Delete
  6. Πόσο αλήθεια σε καταλαβαίνω...
    Να τη χαίρεσαι, να την χαίρεστε και να σας χαίρεται...το ξέρω πως θα ζεις μέσα από τις διηγήσεις της...
    το ξέρω, γιατί ζεις και τώρα στις διηγήσεις τις δικές μας και στις καρδιές μας...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καταπληκτικά μου το θέσατε παιδιά... Αλλά ακόμα έχω ελπίδα να ανανεώσουμε υλικό διηγήσεων τον Αύγουστο. Φιλιά στους 4.

      Delete
  7. Καλησπέρα αγαπητέ Γιάννη. Να χαίρεσαι κατ' αρχήν την κορούλα σου και να έχεις υγεία. Είχαμε γνωριστεί όταν είχα έρθει με γκρουπ του Travel Πρωτοχρονιά του 2007 (την ημέρα της τρομοκρατικής ενέργειας) και γύρισα τελικά με κάλλιστες εντυπώσεις. Από τις ξεναγήσεις μέχρι τα τραγούδια στο πούλμαν με την Εστρέγια Μοριέντες. Έκτοτε, κατά καιρούς αναζητούσα νέα σου (απλά από ενδιαφέρον) στο ιντερνετ για την γενικότερη παρουσία σου, αλλά μόλις σήμερα έπεσα πάνω στο ElGreco. Χαίρομαι που καταλαβαίνω ότι γενικά είσαι καλά μάλλον και ευελπιστώ όταν ξεμπλέξω από διάφορα προσωπικά μου να επισκεφθώ ξανά την Ισπανία και να χαρώ να σε δω από κοντά. Κλήμης

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές και για την αναζήτηση. Σίγουρα πιο γλυκιά γεύση μένει όταν σε ψάχνουν απ' ότι ότα σε α[ποφεύγουν... Στείλε μου το μέιλ σου αν θες εδώ.

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  8. Χρόνια της Πολλά αγαπητέ μου ElGreco, χρόνια καλά, γεμάτα υγεία, όνειρα και αγάπη. Να τη χαίρεσαι!
    Πρόσφατα ένας φίλος γέννησε η γυναίκα του και είχε άγχος πως θα μεγαλώσει το μπεμπε, σε έναν κόσμο αστάθειας, αν θα έχει χρήματα να του πάρει ένα ποδηλατάκι και του απάντησα πως τα παιδάκια πρώτα και πάνω από όλα θέλουν την αγάπη μας.
    Η κορούλα σου ξέρει και νιώθει ότι την αγαπάς και είμαι σίγουρη πως θα είσαι κοντά της σε πολλά ακόμη γενέθλια που θα έρθουν με το καλό!
    Πέρασε και το 2ο χταπόδι;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φιλάκια Αννούλα μου. Μ' αρέσει που είσαι πάντα εκεί. Σ' ευχαριστώ για τις ευχές.

      Delete
    2. Μα είσαι η έμπνευση, η αφορμή! Ξεκίνησα να διαβάζω τη Ρεχέντα, 2 τόμοι μάλιστα (η Γυναίκα του Δικαστή στα ελληνικά χε χε χε) κ έπεται συνέχεια, λίγα μαθήματα ισπανικών ώστε στην επόμενη σπανιόλικη εκδρομή σου να είμαι πανέτοιμη!!

      Delete
    3. ΟΧΙ ΠΟΡ ΦΑΒΟΡ ΑΝΝΟΥΛΑ... ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΒΑΡΕΤΟ...

      Delete
    4. Πάρε κανένα άλλο βρε Αννούλα... Είναι λίγο βαρύ και βαρετό αυτό... Εξάλλου την Τέχνη της Απιστίας της διδάσκει καλύτερα νομίζω ο Τολστόι...

      Delete