10 May 2016

ΕΧΩ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΑΠΟ 8 ΧΡΟΝΩΝ!

Αφιερωμένο σ' όσους νιώθουν σαν και μένα, ότι δηλαδή αντιμετωπίζονται ως ηλίθιοι.
Αφιερωμένο το ομώνυμο τραγούδι που έχει δώσει και τον τίτλο σ' ολόκληρη τη δουλειά του Σάκη (Μπουάνα)


ΕΧΩ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΑΠΟ 8 ΧΡΟΝΩΝ! (Εγώ μπορεί κι από πιο μικρός)

Από τα οχτώ μου πάντως σίγουρα μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι μόνο σε μια περίπτωση: όταν με αντιμετωπίζουν ως
ηλίθιο, όταν για παράδειγμα προσπαθούν να με πείσουν πως στη Λάρισα Ιούλιο και Αύγουστο κάνει τρομερό κρύο, ότι χωρίς καλοριφέρ στον κάμπο το θεσσαλικό καλοκαίρι δεν τη βγάζεις.

Για την Κυβέρνηση λέω.
Που κατατρόπωσε και ταπείνωσε πάλι τους κουτόφραγκους.

Πες βρε Άλεξ, πες παιδί μου :
“...έτσι σκατά που τα καναν κι οι προηγούμενοι και μεις και σεις, αυτό μπορούσα αυτό έκανα...”

Ή έστω πες "αλλάξανε τα πλάνα μου θα κοιμηθώ στη μάνα μου" αλλά όχι το "βγαίνουμε μωρό μου βγαίνουμε έξω απ' το τούνελ"

Τί βεβαιότητα είναι αυτή ότι η χώρα κατοικείται μόνον από καθυστερημένους (ή βολεμένους) και άρα θα πανηγυρίσουν μια ακόμα μεγάλη νίκη;

Όποιος δεν ανήκει σε καμία απ' τις δυο κατηγορίες, τί σκέπτεται και τί σκοπεύει να κάνει;

Μόνιμο Μνημόνιο υπέγραψες.
Δε θέλω να σε ταράξω αλλά μεταξύ μας: Μόνιμο Μνημόνιο υπέγραψες!
Άλλο αν εσύ πιστεύεις ότι είναι το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε. Μη λες όμως ότι μας έβγαλες απ' τα μνημόνια. Ό,τι πρέπει πάλι να φορέσουμε τα γιορτινά μας, να κάνουμε μπιντέ και να βγούμε να προυπαντήσουμε την Ανάπτυξη. Ο γιατρός δεν είπε αυτό. Αν συνεχίσεις έτσι μπορεί ν' αρχίσεις πάλι εκείνα τα ακατάληπτα για τις αγορές και να τις σέρνεις φτου κι απ' την αρχή να χορεύουν μπαϊντούσκα πάλι.

Εγώ δεσμεύομαι δημόσια στο Μνημόνιο 5 να βάλω παπιγιόν. Αν κάποιος έχει άλλη σουρεαλιστικότερη διέξοδο να την ακούσω. Γιατί ρεαλιστικά τόση κοροϊδία δεν αντιμετωπίζεται. Τουλάχιστον χωρίς φαρμακοθεραπεία.

Άλεξ, αν ειλικρινά πιστεύεις ότι απελευθέρωσες την Ελλάδα από τα Μνημόνια χρειάζεσαι βοήθεια ειδικού. Κι όσο ενάντια κι αν είμαι στη λήψη φαρμάκων, λυπάμαι αλλά δε θα μπορέσει να αντιμετωπιστεί η περίπτωσή σου χωρίς αυτά.

Αν δεν το πιστεύεις αλλά το λες, τότε πρέπει να δικαστείς έστω κι απ' τον Ιστορικό του Μέλλοντος. (Απ τον του παρόντος έχεις καταδικαστεί ήδη σε θάνατο στη Συνείδησή του.) 

Θα αντιμετωπίσει άραγε ποτέ κανένας Πρωθυπουργός τον ελληνικό λαό ως ενήλικα και υγιή νοητικά;

Το μόνο που μένει τώρα κύριε Τσίπρα είναι η δραματική σου η Σκηνή, ο Τελευταίος Μονόλογος, εκείνος, του ΓΑΠ, του Βενιζέλου, του Σαμαρά... εκείνος που θα λες
πώς μάτωσες
κι έκανες πράματα που δεν ήθελες,
πως θυσίασες το κομματικό για το καλό όλων μέχρι το 2086...
ο μονόλογος που θα λες πως...

Πρέπει να σ' αφήσω τώρα Άλεξ γιατί μου έστειλε μήνυμα ο Νταλί κι όταν δεν του απαντώ αμέσως κάνει απ' αυτά τα τρελά του μετά, τα ακατάληπτα, ξέρεις εσύ.
Μισό λεπτό...
Μαζί με το μήνυμα μου στειλε κι αυτό το βίντεο, "κάντο φόργουορντ στον Άλεξ" λέει, φαντάζομαι εσένα θα εννοεί, "για να χουν κάτι ποιοτικό να του τραγουδούν οι τελευταίοι πιστοί του" κλείνει κι από κάτω υπογράφει κι ο Μπρετόν.



                      El Greco

6 comments:

  1. Προφανώς ο Τσίπρας μας θεωρεί ηλίθιους...μήπως δεν του δώσαμε την αφορμή; τον ψηφίσαμε σαν χαζογκόμενες που νομίζουν ότι ήλθε ο πρίγκιπας να μας σώσει από τη μιζέρια και τη δυστυχία...(που για κάποιους, όχι και τόσο λίγους, ήταν ξεβόλεμα).
    Και ακόμα και σήμερα μερικοί χάβουμε το παραμύθι ότι έκανε ό, τι μπορούσε αλλά δεν τον ..άφησαν να κυβερνήσει...
    Μήπως επίσης όσοι δεν τον ψήφισαν ψήφισαν κάτι καλύτερο; Στα χρόνια της κρίσης που υποτίθεται ξυπνήσαμε και ρίξαμε μαύρο στα παλιά κόμματα εξουσίας τι δημιουργήθηκε πολιτικά; Καμμένος, Χρυσή Αυγή, Λεβέντης κλπ.
    Μήπως αυτό θέλουμε κατά πλειοψηφία τελικά; Κάτι να μας "βολεύει" υποτίθεται ανέξοδα; Αλλά με τοξικές συνέπειες στο τέλος, μεγαλύτερες και από αυτές των Μνημονίων ;
    Προς προβληματισμό...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ξεμάτιασμα θέλουμε, όχι προβληματισμό Γιώτη. Απ' τη Λογική δεν περιμένω τίποτα πια. Πες το Ποπάκι μήπως ξέρει γιατί η Αλάιτζ δεν...

      Υ.Γ: Ορθότατη η παρατήρησή σου ότι ένα μεγάλο κομμάτι των ψηφοφόρων του ήταν για να τους σώσει απ' το ξεβόλεμα και όχι απ' τη γενική μιζέρια. Στου Ιανουαρίου τους ψηφοφόρους του πάντως θα βρεις πολλούς αθώοους του αίματος τούτου. Πες τους και χαζ-αθώους, αφελείς ή πολιτικά ανώριμους, πες τους όπως θες αλλά δεν τον ψήφισαν όλοι για να μην ξεβολευτούν.

      Delete
  2. Πράγματι ξεμάτιασμα θέλουμε...τουλάχιστον κάποιοι...αλλά κυριολεκτικό ξεμάτιασμα!!όχι από καφετζούδες

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όχι από καφετζούδες εννοείται, από ειδικούς δήμιους-ξεματιάστρες

      Delete
  3. Δεν χρειάζεται ειδικός δήμιος: αρκούν και τα χεράκια μας...αρκεί να τα μετακινήσουμε προς τα πάνω....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι αλλά έτσι δε θα είμαστε θύματα κάποιου κακού και είναι γοητευτικός ο ρόλος του θύματος...

      Delete