24 Jan 2017

PETROLOUKAS XALKIAS PALACE-SOLD OUT!

Εγώ στην Ισπανία, πάρα πολλοί φίλοι στην Ελλάδα, ο καθένας τη ζωή και τα προβλήματά του, χάνεσαι μ' ένα σωρό ανθρώπους που κάτω από άλλες συνθήκες θα 'χε άλλες ευκαιρίες η σχέση.
Πριν λίγα χρόνια σκέφτηκα το μπλογκ, σα γέφυρα. Μια “επιστολή” που και που, μια σκέψη, μια εκμυστήρευση... Κι άρχισε να ποτίζεται η σχέση.


Μετά είπα να μην είναι όλα virtual reality, να συναντιόμαστε κιόλας,
μια αγκαλιά, ένας χορός...


Στην πρώτη εκείνη συνάντηση σας είχα ζητήσει να το συνδυάσουμε, και μεις να βρεθούμε αλλά και την Ειρήνη, την αδερφή μου να βοηθήσουμε που μόλις είχε εγκαινιάσει τη δική της επιχειρηματική προσπάθεια και είχε ανοίξει το Harvest.
Είπα να βρεθούμε στο Harvest  που χωρά 60, να είμαστε άνετα... Και ήσασταν όλοι εκεί!



Είπα και την επόμενη φορά στο Harvest, έξω όμως, γκαλά στη μέση του δρόμου, να είμαστε άνετα...Και ήσασταν όλοι εκεί, πάνω από 100.


Πέρυσι κάναμε ραντεβού στο Καμπαρέ Βολταίρ... Κι ήσασταν όσοι μπορέσατε εκεί. Γιατί πολλοί δεν βρήκαν πια θέση. 150 και 3 “Κούκλες”!



Κι ύστερα έκανα δώρο στη ζωή μου και στην Άλμπα τη Melodrakma, κι είπα να ρθείτε να το γιορτάσουμε με γλέντι ελληνικό στο Palace του Πετρολούκα, παράσταση θεατρική σ' ένα κλαριτζίδικο της Καραΐσκάκη, Μυσταγωγία Σουρεαλισμού λέει η Νίκη, θεατρικός μονόλογος, μετά παρουσίαση της Melodrakma Universál και τω σχεδίων της, κι ύστερα πανοραμική ξενάγηση μέσω της μουσικής, ξενάγηση στον απανταχού ελληνισμό με τραγούδια του γάμου...
Κι είπα 4 Φεβρουαρίου να βρεθούμε και στις 23 Ιανουαρίου, δυο βδομάδες σχεδόν πριν το ραντεβού ήσασταν 400!

Πώς να μην είμαι εγώ ευγνώμον στη ζωή μου. Πόσοι άνθρωποι προσπαθούν κάτι ν' αρθρώσουν, σημαντικό, πολύ πιο σημαντικό απ' ό,τι έχω να πω εγώ αλλά κανείς δεν είναι εκεί να τους ακούσει...

Ευγνώμον για την αγάπη και την εμπιστοσύνη σας λέω κατ' αρχάς ευχαριστώ. Και σας λέω επίσης ότι σταματούν οι κρατήσεις.

Η Νίκη θα συνεχίσει να σημειώνει σε μια λίστα, -δε θέλω να την πω αναμονής γιατί έχει ένα σπέρμα αλαζονείας η έκφραση-  θα σημειώνει σε μια λίστα όσους άργησαν ή όσους τώρα μπόρεσαν να τηλεφωνήσουν  ή τώρα το έμαθαν... Μπορεί κάποιοι ν' ακυρώσουν.

Επίσης μπορούν να έρθουν όσοι το επιθυμούν αν δεν τους νοιάζει να είναι κάπου στο μπαρ όρθιοι. Αρκεί επίσης να το δηλώσουν. Επίσης η Νίκη σας παρακαλεί να ξέρετε σε ποιανού όνομα έχει γίνει η κράτηση για λογαριασμό σας...

Τέλος σας παρακαλώ πολύ αν κάποιος έκανε κράτηση λαρτζ, ας το τσεκάρει, κι αν δει  πως αντί για 32 άτομα θα είναι τελικά 29 ας το πει στη Νίκη. Δε θέλω να είμαστε παραπάνω απ' όσους θα επιτρέπει ο χώρος να νιώθουμε άνετα αλλά ούτε και να μείνει κάποιος αδίκως με την όρεξη. Έτσι κι αλλιώς μια φορά το χρόνο συναντιόμαστε σε τέτοιες συνθήκες.


Να δούμε τί θα κάνω μέσα σ' αυτό το λεωφορείο των 400σίων θέσεων... Με 250 νυφικά πέπλα ν' ανεμίζουν και 150 παπιγιόν να σφίγγουν το λαιμό από χαρά και αυτοσαρκασμό.

Για την ώρα σας λέω ευχαριστώ απ' την καρδιά μου και συνεχίζω την προετοιμασία της βραδιάς.

Πώς να παραπονεθώ για τη ζωή μου; Τρέχουμε κι αγωνιούμε για χίλια δυο και τελικά μόνο η αγάπη ασφαλίζει.



Ευχαριστώ Νίκη.

Σας ευχαριστώ όλους και καλή αντάμωση

1 comment:

  1. ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ!!!!!ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ LIKE ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΗ........ΟΠΑ,ΟΠΑ ΣΤΟ ΚΛΑΡΙΤΖΙΔΙΚΟ

    ReplyDelete